לקביעת פגישת ייעוץ

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    לקביעת פגישת ייעוץ

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




      תאונות עבודה

      תאונת עבודה היא מצב בו נגרם לאדם נזק לגופו במהלך עבודתו ועקב עבודתו (בין כשכיר ובין כעצמאי). מלבד הפגיעה במהלך העבודה, נכללות תחת הגדרה זו גם תאונות דרכים בדרך לעבודה או ממנה או פגיעה אחרת במהלך יום העבודה בתוך מקום העבודה וגם מחוצה לו ובמקרים נוספים, הכל תחת הגדרת החוק. נפגעים רבים לא מודעים לכך שגם מצבים אלה נחשבים לתאונת עבודה והם זכאים לתבוע פיצוי בהתאם.

      הגורמים אותם הניתן לתבוע במקרה של תאונת עבודה

      • המוסד לביטוח לאומי: ניתן להגיש תביעה למחלקת נפגעי עבודה. לאחר ההכרה, התגמול הראשוני נגזר מ- 75% מהשכר הממוצע על כל יום עבודה ולתקופה של עד 91 ימים. במידה הנזק הגופני משמעותי וקשה יותר, יש להגיש תביעה למחלקת נכות מעבודה לקבלת תגמול מתאים (מענק חד פעמי או קצבה).
      • חברת ביטוח פרטית: התביעה מוגשת לחברת הביטוח בה יש ביטוח אובדן כושר עבודה מטעם מקום העבודה (במסגרת פנסיה או ביטוח מנהלים) או באופן פרטי.
      • מקום העבודה: כאשר התאונה ארעה בעקבות רשלנות כלשהי מצד מקום העבודה או המעסיק, ניתן לתבוע גם אותו דרך חברת הביטוח של העסק או המעסיק.
      • גורם אחר האחראי לתאונה: גורם אחר יכול להיות למשל הרשות המקומית אשר לא טיפלה כראוי וכנדרש במפגע כלשהו בדרך ואשר גרם לתאונה, למשל בור או סדק במדרכה/בכביש שהביאו למעידה ולפגיעה.

      מצבים מיוחדים המוגדרים כפגיעות בעבודה

      מלבד תאונות עבודה קלאסיות, ישנם מצבים נוספים המטופלים באופן דומה כמו מחלת מקצוע, כאשר ישנה רשימה של מחלות המוכרות ע"י ביטוח לאומי כמחלות כאלה, ומצבים של מיקרו-טראומה: נזק שנגרם לעובד כתוצאה מתאונות זעירות רבות ומתמשכות (פעולות חוזרות ונשנות), שכל אחת מהתאונות הזעירות תרמה לנזק הולך ומצטבר כך שבסופו של דבר נגרם למבוטח נזק משמעותי המביא לפגיעה ולאי כושר לעבודה.

      חשיבות התייעצות עם עורך דין המומחה בתחום

      ישנה חשיבות רבה להתייעצות עם עורך דין המומחה לתאונות עבודה עוד לפני הגשת התביעה לגורמים השונים. עורך הדין ינסח היטב את התביעה, ינחה אתכם אילו מסמכים לצרף להעלאת הסיכוי לקבלת התביעה ומתן פיצוי מתאים, ינחה אתכם לפני ועדה רפואית וכמובן אם ישנו צורך לערער על החלטת ביטוח לאומי. מעבר לכך הוא ייצג אתכם בתביעת חברת הביטוח המסרבת לשלם את הפיצוי המגיע.

      משרד עו"ד רן הרפז בעל ניסיון רב בטיפול בתביעות בעקבות תאונות עבודה ומצבים אחרים. המשרד בוחן את פרטי כל מקרה לעומק ובונה אסטרטגיית פעולה מתאימה לקבלת פיצוי מקסימלי. מוזמנים ליצור קשר.

      עו"ד תאונות עבודה

      עו"ד תאונות עבודה, כלומר עורך דין מומחה לנזיקין שצבר ניסיון רב בטיפול בתיקי תאונות במקום העבודה, הוא איש מקצוע שמספק שירות רחב היקף. זהו אחד מתחומי המומחיות של משרד עורכי דין רן הרפז, אחרי פעילות של שנים רבות.

      למידע ופרטים נוספים חייגו כעת 054-4928552

      מה כולל השירות של עו"ד תאונות עבודה?

      * ייעוץ מקיף – תאונות עבודה הן תחום מורכב מבחינה משפטית. ניתן כאמור להגיש תביעה גם למוסד לביטוח לאומי וגם לחברת ביטוח, בחלק מהמקרים ניתן לתבוע את המעסיק גם עקב רשלנות, ועל-מנת שתדעו בוודאות מהן הפעולות הנכונות מבחינתכם, כדאי לקבל ייעוץ מקצועי מעורך דין שזו המומחיות שלו.

      * הכנת כל המסמכים לתביעה – מרכיב נוסף בשירות של עורך דין מומחה לתאונות עבודה ודיני נזיקין באופן כללי הוא הכנת כל המסמכים הרלוונטיים לתביעה. לעיתים נדרשת מלאכת איסוף נרחבת, ויש גם מצבים שבהם כדאי להצטייד בחוות דעת מומחה לגבי כל הנזקים שנגמרו בעקבות התאונה.

      * ייצוג בוועדה הרפואית של הביטוח הלאומי – החוק מאפשר לכל אדם שנדרש להתייצב בוועדה רפואית של ביטוח לאומי להגיע עם עורך דין. זוהי באופן טבעי תחנה מרכזית במסלול התביעה וקבלת מלוא הפיצויים האפשריים בגין נכות שהותירה תאונת עבודה, ולייצוג של עורך דין מיומן יש משקל מכריע בהצלחה.

      * הגשת תביעה מפורטת ומקיפה כנגד חברת ביטוח – במקרים שבהם כדאי לתבוע את חברת הביטוח של המעסיק, ניתן לדרוש פיצויים לא "רק" בגין הנכות אלא גם על סבל, כאב, הוצאות בעקבות התאונה, הפסדי שכר ועוד. עו"ד מומחה לתאונות עבודה ידע להגיש תביעה מפורטת ומקיפה וכך למצות את הזכאות לפיצוי כספי.

      עורך דין מומחה לתאונות עבודה

      היוועצו עם עו"ד תאונות עבודה כדי שלא תצטרכו להתמודד לבד מול גופים גדולים וחזקים

      עו"ד תאונות עבודה מתייצב אתכם מול חברת ביטוח או מול המוסד לביטוח לאומי, שני גופים גדולים, חזקים וכאלה שעלולים להתנהל בשרירות לב. עו"ד רן הרפז מבטיח שלא תצטרכו להתמודד לבד, אלא תזכו בסיוע מקצועי, מחויב ואכפתי. כל השירותים המשפטיים מתבססים על התעמקות בפרטי המקרה, היכרות עם החוק והפסיקות הרלוונטיות ועל מוכנות למאבק נחוש עד להשגת התוצאות הטובות ביותר האפשריות.

      עורך דין מומחה לתאונות עבודה הוא הסמכות המקצועית המתאימה בכל מקרה של נזק משמעותי. החוק וגם פסיקות בית המשפט מסייעים לעובדים ועובדות שנפגעו במהלך עבודתם, אבל מאחר שמולם מתייצבים גופים רבי עוצמה כמו הביטוח הלאומי וחברות ביטוח, נדרשת עזרה של אדם שמחויב לכם ורק לכם. עו"ד רן הרפז הוא מומחה לדיני נזיקין, עם התמחות ספציפית בתיקי תאונות עבודה.

      למידע ופרטים נוספים חייגו כעת 054-4928552

      איך עורך דין מומחה לתאונות עבודה יכול לסייע לכם?

      * ייעוץ לגבי ההיתכנות לתבוע פיצויים מהמעסיק – כשתאונת עבודה נגרמת עקב רשלנות המעסיק, ניתן לתבוע ממנו פיצויים, ובאופן טבעי מדובר בסכום כסף גבוה מאוד. עורך דין שהמומחיות שלו היא תאונות עבודה יעזור לכם להבין האם יש היתכנות למהלך ומהם סיכויי ההצלחה.

      * מיצוי הפיצוי האפשרי – כשיש הצדקה לתביעה נגד המעסיק, וליתר דיוק נגד חברת הביטוח שלו, עורך הדין יערוך כתב תביעה מנומק, ממוסמך, מקיף ובעיקר כזה שכולל דרישה לפיצוי בגין שלל סעיפים: החזרי הוצאות שנגרמו עקב התאונה (עבור טיפולים, תרופות, התאמות, נסיעות, עזרת צד ג' ועוד), כאב וסבל (שאת הערך הכספי שלהם יקבע בית המשפט), הפסדי שכר (בעבר ובעתיד) ועוד.

      * ליווי צמוד, כולל בוועדה רפואית של הביטוח הלאומי – במקרה של תאונת עבודה שמותירה נכות לטווח ארוך, ניתן לתבוע גמלת נכות מהביטוח הלאומי. הדרך לגמלה – מענק חד-פעמי או קצבה חודשית קבועה – עוברת בוועדה רפואית, וכדאי להגיע אליה עם איש מקצוע מנוסה שעל-פי החוק מורשה לענות על השאלות בשם האדם שנפגע בתאונת העבודה וזקוק לסיוע כלכלי.

      אסטרטגיה נכונה וחוות דעת רלוונטיות מעורך דין מומחה לתאונות עבודה

      בשלב ראשון, עורך דין מומחה לתאונות עבודה מגבש את האסטרטגיה המיטבית להתמודדות עם כל מכשול אפשרי בדרך לקבלת מלוא הפיצויים האפשריים. בשלב שני ייתכן גיוס חוות דעת רלוונטיות כדי להוכיח את היקף הנזק ואת הזיקה של כל פגיעה לתאונה. בשלב הבא תוגש תביעה לביטוח הלאומי, ובמקביל עשוי להתנהל משא ומתן מול חברת הביטוח, כשבמידת הצורך תוגש תביעה גם נגד גוף זה. עו"ד רן הרפז אמון על התנהלות מדויקת, בעיקר על בסיס ניסיון רחב היקף וכן מתוך מחויבות אמיתית לכל עובד או עובדת שנפגעו בזמן העבודה.

      עורכי דין לתאונות עבודה

      במציאות שבה תאונות עבודה הן תופעה שכיחה, בחירה נכונה של עורך דין ממגוון עורכי דין לתאונות עבודה  היא חיונית למי שנפגע בתאונה ומחפש סיוע משפטי. הנה כמה קווים מנחים לבחירה:

      אמינות

      חשוב לבחור עורך דין שמציג באופן ברור את המציאות המשפטית והאפשרויות, ונמנע מהבטחות שווא.

      המלצות

      אם מכירים מישהו שקיבל שירות משפטי טוב אחרי תאונת עבודה, כדאי לבקש ממנו חוות דעת על עורך הדין שטיפל בו. לשאול שאלות רבות כדי לקבל תמונה מלאה ומדויקת.

      ניסיון

      אין תחליף לניסיון מעשי. עורך דין שייצג בהצלחה נפגעים בתאונות עבודה ועזר להם לקבל פיצוי מרבי יוכל לעזור גם לכם, במיוחד בתיקים מורכבים.

      נחישות

      מפגש עם עורך דין יכול להראות את מידת נחישותו. עורך דין נחוש יהיה מוכן להילחם מול המוסד לביטוח לאומי וחברות הביטוח כדי להשיג את התוצאה הרצויה עבור הלקוח.

      חיבור וזמינות

      חשוב לבחור עורך דין שזמין עבורכם ומקנה לכם תחושת ביטחון. קשר טוב עם הלקוח חשוב גם לשקט הנפשי וגם להצלחה בתיק.

      עורך דין תאונות עבודה

      תהליך העבודה של עורכי דין לתאונות עבודה

      עורכי דין לתאונות עבודה ילוו אתכם לאורך כל תהליך התביעה. הוא יאסוף את כל המסמכים הנדרשים, ייצגו אתכם בוועדות הרפואיות ובבתי המשפט, וייעצו לכם בנוגע לזכויותיכם מול הביטוח הלאומי וחברות הביטוח. ההיכרות עם התהליך המשפטי והבירוקרטי מאפשרת לעורכי דין לתאונות עבודה לקדם את התיק ביעילות ובמהירות.

      עלויות של עורכי דין תאונות עבודה

      תנאי התשלום הם גם פרמטר חשוב. עורכי דין לתאונות עבודה רבים מציעים הסדרי תשלום מבוססי הצלחה, כך שתשלמו רק אם תזכו בפיצוי. זה נותן לכם ביטחון נוסף שגם עורך הדין לתאונות עבודה ישקיע את מיטב מאמציו למענכם.

      משרד עורכי דין רן הרפז פועל על פי ערכים אלה ומקפיד על שקיפות מלאה, הסברים בגובה העיניים, ומענה לכל שאלה. כך תוכלו לדעת מה מצבכם המשפטי בכל שלב ולקבל את הפיצוי המגיע לכם.

      לסיכום, בחירה נכונה של עורכי דין תאונות עבודה יכולה לעשות את ההבדל בין תהליך מסורבל ומתיש לבין תהליך חלק ומוצלח שמוביל לקבלת הפיצוי המקסימלי המגיע לכם.

      למידע ופרטים נוספים חייגו כעת 054-4928552

      לקביעת פגישת ייעוץ

      השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




        קידום עורכי דין קידום עורכי דין
        whatsapp