לקביעת פגישת ייעוץ

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    לקביעת פגישת ייעוץ

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




      עורך דין תאונות ילדים

      ילדים הם האוצר היקר לנו מכל. כל פגיעה של ילד, גם היא קלה, גורמת לנו להחסיר פעימה, וכשמדובר בתאונה עם השפעות ארוכות טווח, המשפחה כולה מתמודדת עם קשיים עצומים. אחד ההיבטים של הקושי המשפחתי הוא בפן הכלכלי, ולכן מומלץ לפנות אל עורך דין תאונות ילדים ולברר את האפשרויות הקיימות בנוגע לתביעת פיצויים. במשרד עורכי דין רן הרפז הצטבר ניסיון רב בנושא ספציפי זה, והוא מתורגם לשירות מועיל במיוחד.

      האתגרים שאיתם מתמודד עורך דין תאונות ילדים

      * הוכחת הרשלנות – כשילד נפגע בתאונה שהיא תוצר של רשלנות מצד רשות כזו או אחרת (עירייה, בית ספר, משרד החינוך), הפיצוי יהיה גבוה באופן משמעותי בהשוואה לתאונה שלא נגרמה עקב רשלנות. יחד עם זאת בחלק מהמקרים קיים קושי ממשי להוכיח את הרשלנות, ולכן נדרש עורך דין בעל ניסיון רחב בתחום.

      * היעדר תיעוד – בגלל האופי של תאונות ילדים, דווקא במקרים המורכבים לא תמיד יש תיעוד. מעבר לכך, כשכל העדים לאירוע, או לפחות רובם, ילדים קטנים, נדרשת מיומנות גבוהה כדי להגיע לעדויות מדויקות ואמינות שיתקבלו בבית המשפט.

      * הוכחת היקף הנזק – לעיתים ישנה מחלוקת על היקף הנזק שנגרם לילד בעקבות התאונה. גם במצב כזה הגיל הצעיר מייצר אתגר לעורך הדין שמטפל בנושא, וזוהי כמובן עוד סיבה טובה להקפיד לבחור עורך דין מיומן מאוד בתחום הנזיקין בכלל, ובתאונות ילדים בפרט.

      * התנהלות מול רשויות נוקשות – גופים גדולים כמו רשות מקומית או משרד החינוך מתנהלים לא פעם בנוקשות, ומפעילים צוות גדול של עורכי דין. בהתאם נדרשת בקיאות של ממש כדי להתייצב מולם ולסייע למשפחה לקבל את הפיצוי המרבי האפשרי.

      מקסימום נחישות, מקסימום רגישות

      אתגר נוסף של עורך דין תאונות ילדים הוא להבטיח איזון עדין בין הנחישות הנדרשת במאבק למיצוי הזכויות לבין הרגישות ההכרחית לנוכח הנסיבות. עו"ד רן הרפז וצוות המשרד שבראשו הוא עומד מקפידים על כך, ומביאים לידי ביטוי בקיאות והיכרות עם כל החוקים הרלוונטיים והפסיקות העכשוויות בנושא תאונות ילדים. שילוב כל המרכיבים הנ"ל מוביל לתוצאות הרצויות ובדרך היעילה ביותר.

      לקביעת פגישת ייעוץ

      השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




        קידום עורכי דין קידום עורכי דין
        whatsapp