לקביעת פגישת ייעוץ

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    לקביעת פגישת ייעוץ

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




      תאונת דרכים של הולך רגל

      הולכי רגל חשופים מטבעם לתאונות דרכים יותר מנהגים. בנוסף הפגיעות מהן סובל מי שלא מוגן ע"י שלדת רכב עלולות להיות חמורות במיוחד. חלק מהנזק הוא גם במישור הכלכלי, ולכן בכל מקרה של תאונת דרכים של הולך רגל חשוב למצוא עורך דין מומחה לנזיקין עם ניסיון בטיפול בתיקי תאונות דרכים מסוג זה. במשרד עורכי דין רן הרפז כבר סייעו להולכי רגל רבים שנפגעו בדרכים לקבל את הפיצוי המקסימלי המגיע להם על-פי חוק.

      דגשים חשובים לגבי תאונת דרכים של הולך רגל

      * אחריות לתאונה – על-פי החוק, גם אם הולך הרגל אחראי לפגיעה, למשל כי התפרץ לכביש בלי להסתכל, הוא עדיין זכאי למלוא הפיצויים בגין נזקי הגוף שנגרמו לו.

      * הגורם הנתבע – מי שמשלמת להולך רגל שנפגע בתאונת דרכים את הפיצוי המגיע לו היא חברת הביטוח של הרכב הפוגע.

      * מקרים מיוחדים – אם הרכב הפוגע לא היה מבוטח בביטוח חובה, או אם מדובר בתאונת 'פגע וברח', או אם הולך הרגל נדרש ע"י אופניים חשמליים או קורקינטים חשמליים ללא ביטוח, תביעת הפיצויים תוגש נגד "קרנית" (קרן לפיצוי נפגעי תאונות דרכים שמפעילה המדינה, כשהמימון הוא מביטוחי החובה של כלל הנהגים בארץ).

      * גובה הפיצוי – כדי לחשב את הסכום המגיע לאדם שנפגע כהולך רגל, נלקחים בחשבון שלל פרמטרים: מידת החומרה של הפגיעה בעקבות התאונה, הגיל של האדם, השכר (לפני התאונה ואחריה), הסכומים ששילם עבור טיפולים, עזרה וכו', ועוד.

      מחויבות מוחלטת לכל מי שפונה לעזרה

      תאונת דרכים של הולך רגל היא אירוע מטלטל במיוחד. תחושת הפגיעות, הכאב, הסבל, החרדות שמתעוררות במקרים רבים – לכל אלה יש גם מחיר כלכלי מעבר למחיר הפיזי והרגשי, ועל כן החוק מאפשרת קבלת פיצוי שלרוב יהיה משמעותי מאוד. על-מנת למצות את הזכאות נדרשת עזרה של איש מקצוע מנוסה, ועל כן מומלץ לפנות בהקדם האפשרי להתייעצות עם עו"ד רן הרפז. הידע רחב ההיקף של עו"ד הרפז והאכפתיות שלו מסייעים במימוש הזכאות, גם במקרים המורכבים ביותר.

      תאונת דרכים של הולך רגל

      לקביעת פגישת ייעוץ

      השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




        קידום עורכי דין קידום עורכי דין
        whatsapp